Informatie voor leveranciers
Op dit gedeelte van de website staat informatie voor leveranciers van goederen en diensten aan het Albert Schweitzer ziekenhuis.
Inkoopvoorwaarden
Het inkopen van producten en diensten wordt altijd gedaan op basis van de Algemene Inkoopvoorwaarden Gezondheidszorg. Daarnaast hanteert het Albert Schweitzer ziekenhuis een aanvulling op de Algemene Inkoopvoorwaarden Gezondheidszorg.
U kunt hier onze algemene inkoopvoorwaarden en aanvulling downloaden:
- AIVG Algemeen Deel 2017
- AIVG Algemeen Deel 2022
- AIVG Module ICT
- AIVG Module PNIL
- Aanvulling op de AIVG 2017 Albert Schweitzer ziekenhuis
- Aanvulling op de AIVG 2022 Albert Schweitzer ziekenhuis versie
IT-contracten
Voor de IT-contracten kunnen de ARBIT voorwaarden worden gehanteerd. U kunt hier onze ARBIT voorwaarden downloaden:
WIBAZ Standaard Serviceovereenkomst
Voor het onderhoud aan apparatuur en installaties hanteren wij de standaard serviceovereenkomst (SSO) van de WIBAZ. Het algemeen deel van deze overeenkomst kunt u hier downloaden:
- Standaard serviceovereenkomst van FHI, NEVI ZORG en WIBAZ, SSO versie 3.1 van februari 2016
- Standaard serviceovereenkomst van FHI, NEVI ZORG en WIBAZ, SSO versie 4.1 van juli 2021
Bijlage A van de SSO, welke u zal worden toegestuurd en niet op deze website staat, dient altijd in overleg met de inkoper te worden opgesteld.
Recall procedure Albert Schweitzer ziekenhuis
Indien bij een leverancier, al dan niet vrijwillig, een recall of veiligheidsmelding voordoet, dient de leverancier deze recall of veiligheidsmelding zo spoedig mogelijk te melden bij de afdeling Inkoop.
Contactgegevens afdeling Inkoop:
- Telefoon: 078-6541245 of 078-6542229
- E-mail: recall@asz.nl
Veiligheidsreglementen Facilitair en KF-MT
Facilitair
Dit veiligheidsreglement is bedoeld voor medewerkers en externen welke namens de Eenheid Facilitair op de terreinen van het Albert Schweitzer ziekenhuis gaan werken.
KF-MT
Dit veiligheidsreglement is bedoeld voor personeel van derden die, binnen de gebouwen of op de terreinen van het Albert Schweitzer ziekenhuis, werkzaamheden aan of met medische apparatuur, in de breedste zin van het woord, moet uitvoeren.
U kunt hier onze veiligheidsreglementen downloaden:
Convenant ‘Veilige toepassing van medische technologie’
Het Convenant 'Veilige toepassing van medische technologie' (afgekort: CMT) richt zich op risicobeheersing en veilige toepassing van medische technologie binnen de zorg. Een veilige toepassing van medische technologie betekent een veilig product, in handen van een getrainde gebruiker, in een omgeving die veilig gebruik kan garanderen en borgen.
Om te voldoen aan het CMT heeft het Albert Schweitzer ziekenhuis een Materialen Commissie (MAC) ingesteld. Bij de aanschaf van nieuwe medische hulpmiddelen en apparatuur dient er een aanschafdossier te worden opgesteld met daarin minimaal een Programma van Eisen en Prospectieve Risico Inventarisatie. U als leverancier zal ook gevraagd worden om gegevens aan te leveren ten behoeve van het aanschafdossier. Het aanschafdossier wordt beoordeeld door de MAC. Op basis van de beoordeling mag het gewenste medisch hulpmiddel of apparaat wel of niet aangeschaft worden.
Voorschriften en reglementen
Facturen
Bij voorkeur ontvangen wij uw facturen via Peppol. Ons Peppol-ID is 0106:23091362. U kunt uw facturen ook sturen per e-mail naar crediteuren@asz.nl.
De facturen moeten minimaal voldoen aan de eisen zoals die door de Belastingdienst zijn gepubliceerd. Facturen die niet aan de eisen voldoen, worden niet in behandeling genomen en zullen met reden omkleed retour worden gestuurd.
Voor vragen over wijzigingen, betalingen en openstaande facturen kunt u contact opnemen via crediteuren@asz.nl.
Algemene gegevens Albert Schweitzer ziekenhuis
- Kvk-nummer: 23091362
- BTW-nummer : 807591178B01