- HomepagePraktische informatie
- Afspraak in het ziekenhuis
- Agenda informatiebijeenkomsten
- Bezoektijden en regels
- Bloedprikken
- Compliment of Suggestie
- Digitale zorg
- Folders
- Klachten
- Medisch dossier
- Nieuwsberichten
- Opname in het ziekenhuis
- Parkeren
- Patiëntenpanel
- Pers
- Rechten en plichten
- Service en diensten
- Wachttijden
- Wijzigingen doorgeven
- Zorgkosten en verzekeringen
Klachten
U kunt uw onvrede bespreken met degene die daar volgens u verantwoordelijk voor is. Dit is de snelste manier waarop de oorzaak van uw onvrede kan worden weggenomen. Ook kunt u de leidinggevende aanspreken, e-mailen of bellen. Op veel afdelingen hangt een bord bij de entree met de contactgegevens.
Als u hierover niet tevreden bent of uw onvrede liever met iemand anders bespreekt, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Zij geeft u informatie en advies over de mogelijkheden om tot een oplossing te komen, inclusief de mogelijkheid tot het indienen van een klacht.
Klachtenfunctionaris
U kunt de klachtenfunctionaris telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 16.30 uur op een van de onderstaande telefoonnummers:
- tel. (078) 652 35 85
- tel. (078) 654 29 07
- tel. (078) 654 15 08
Elke klachtenfunctionaris heeft een eigen telefoonnummer met een eigen voicemail.
U kunt ook een brief sturen naar:
Albert Schweitzer ziekenhuis
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 3448
3300 VB Dordrecht
Klachtformulier
Om uw onvrede kenbaar te maken kunt u gebruikmaken van het klachtformulier. U krijgt dan binnen enkele minuten thuis een bevestiging van uw klachtformulier op het door u opgegeven e-mailadres. Wij streven ernaar uw klacht binnen 2 weken in behandeling te nemen. Soms kan het iets langer duren voordat wij contact met u opnemen.
Meer informatie vindt u in de folder 'Klachtenbemiddeling'.
Vertrouwenspersoon patiënten
Grensoverschrijdend gedrag.. U zult er maar mee te maken krijgen.
Bent u patiënt bij het Albert Schweitzer ziekenhuis? Heeft u zelf te maken (gehad) met grensoverschrijdend gedrag of situaties rondom integriteit? Het is niet makkelijk om dit bespreekbaar te maken. Maar ik ben er voor u. Ik luister naar u en kan u ondersteunen. Wat u mij vertelt blijft vertrouwelijk. Ik ben niet in dienst van het Albert Schweitzer ziekenhuis, maar van het LSR.
Mocht u behoefte hebben om met mij te spreken, dan kunt contact opnemen.
Kiek Alkemade - vertrouwenspersoon patiënten
k.alkemade@hetlsr.nl of telefoonnummer 06 -19 46 23 95
Klachten Huisartsenpost
De in het ziekenhuis gevestigde Regionale Huisartsenpost Drechtsteden is een zelfstandige organisatie. Betreft uw klacht de Huisartsenpost, dan verwijzen wij u graag naar deze website. U kunt met het bovenstaande klachtformulier geen klacht indienen over de Huisartsenpost.
Vraag over een factuur van het ziekenhuis?
Met vragen over een factuur van het ziekenhuis kunt u mailen naar factuurinfo@asz.nl.